Waarom is er een screening van toepassing?
Een goede screening is noodzakelijk om te controleren of professionals daadwerkelijk beschikken over de juiste kwalificaties, papieren, diploma's en gecontroleerde referenties. Controle hierop voorkomt dat opdrachtgevers achteraf voor verrassingen komen te staan.Kan ik al starten voordat de screening is afgerond?
Nee, de screening en contractondertekening dient afgerond en getekend te zijn.Ik heb een vraag over een screening. Wat nu?
Je kunt ons een e-mail sturen via magnit.team4@magnitglobal.com onder vermelding van je opdrachtnummer of bellen via telefoonnummer +31 (0) 30 602 16 17.Wat is mijn wachtwoord om in te loggen op het screeningsportaal van Magnit?
Je ontvangt van Magnit een link met een verwijzing naar het screeningsportaal. De 1e keer dat je inlogt, maak je een eigen wachtwoord aan.Ik kan bepaalde screeningonderdelen nog niet uitvoeren. Waarom niet?
Check of je alle voorgaande screeningsitems hebt voltooid, pas dan kun je door met een volgend screeningsitem.
Er staat een fout in het contract. Wat nu?
Je kunt ons een e-mail sturen via magnit.team4@magnitglobal.com onder vermelding van je opdrachtnummer of bellen via telefoonnummer +31 (0) 30 602 16 17.Ik ben het niet eens met het contract. Wat nu?
Neem contact op met het Client Services Team via de contactgegevens op de opdracht.Ik kan bepaalde contracten niet terugvinden in het portal. Hoe kan dat?
Alleen contracten die online zijn ondertekend, vind je terug in het portal. Contracten die per e-mail verstuurd zijn, zie je hier niet terug.
Ik wil graag sneller betaald krijgen. Hoe regel ik dat?
Je kan versneld betalen aanvragen bij het goedkeuren van het betaalvoorstel. Als er geen betaalvoorstel van toepassing is, neem dan contact met ons op via +31 (0) 30 602 16 17 of e-mail naar facturen@magnitglobal.com. Benoem in het onderwerp dat het om versneld betalen gaat.Wanneer wordt mijn factuur betaald?
Je factuur wordt betaald op de betaaldatum zoals vermeld bij facturen. Als er niet op deze datum wordt betaald, ontbreekt er nog een contract of risicoafdekking.Ik heb een factuur gestuurd, maar nog geen bevestiging ontvangen. Wat nu?
Wanneer je een factuur opstuurt, krijg je binnen 7 dagen een bevestiging. Als je na deze periode nog geen bevestiging hebt ontvangen, neem dan contact met ons op via +31 (0) 30 602 16 17 of e-mail naar facturen@magnitglobal.com.Naar welk mailadres kan ik mijn factuur sturen?
Stuur je factuur naar facturen@magnitglobal.com.
Waarom werken wij met Magnit samen?
De klant werkt continu aan het verbeteren van haar organisatie om een voorbeeld te kunnen zijn voor de gehele sector. Het inhuren van extern personeel dient tegenwoordig aan veel wet- & regelgeving te voldoen. Daarom wil de klant er zeker van zijn dat alle externe inhuur voldoet aan de wettelijke inhuureisen. Niet alleen bij aanvang maar ook gedurende de opdracht. Magnit verzorgt, in opdracht van ons, het totale administratieve proces van alle externe inhuur.Ik heb een klacht.
Magnit streeft naar een optimale klanttevredenheid. Er kunnen echter situaties ontstaan waarin je vragen en/of problemen hebt of dat je ontevreden bent over onze dienstverlening. Je kunt je klacht per e-mail, via infonl@magnitglobal.com, indienen ter attentie van de kwaliteitscoördinator. Je ontvangt binnen 2 werkdagen een bevestiging van de klacht met informatie over de verdere procedure.